Minnen jag kommer krossa

Då;
Gröna fläckar på våra kläder
efter lekfull brottning i gräset

Ekande skratt mellan husfasader
då vi satt och berättade pinsamma historier

Ensamma stunder med bara vi två
när du fick veta allt om mig och jag allt om dig

Timmar i telefonsamtal
när vi var för långt ifrån varandra

Nya ansikten och många presentationer
när vi ville visa upp varandra för våra världar

Min hud mot din
Brännande beröring och kyssar av kärlek

Nu;
Minnen med en bitter eftersmak av smärta.



Vet inte om jag kommer lägga upp nåt mer sånt här på bloggen, kanske. Får se. Annars hittar ni mig det på en annan sida, där man publicerar sånt här... och om ni nu skulle hitta den så kan ni säkert mitt smeknamn lista ut ;)  Yes box!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback