Män som hatar kvinnor

Nu är vi hemma från bion, den var riktigt bra måste jag erkänna! Men i vanlig ordning när man gjort film av en bok så är alltid boken bättre eftersom man inte kan få med allt i filmen. Men som sagt, filmen var bra ändå! :) Jag hoppa till så många gånger att jag var nära att hoppa upp i knät på killen som satt bredvid, men det hade nog inte varit så populärtså jag undvek det, haha :)

Jobber hörde av sig nu ikväll också, så imorgon blir det jobb; 9.50-19.00 för att vara exakt! Det är verkligen udda tider man kan få, men eftersom jag inte börjar förän typ tio så kan jag i alla fall sova till åtta, så det är precis vad jag ska göra nu! Sova alltså! Gooooood night.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. va bra att du får jobba i veckan, nu när ni ska ut på krogen på lördag,vart var det ni skulle?:)puss

2009-04-02 @ 07:43:53
Postat av: Susanna

Ja, visst var filmen bra!

Kan du mejla mig om namnet på skuggan du hade i fredags? Får se om vi kommer iväg till stockholm på onsdag...Vilken adress har Mistbutiken, ligger nära nåt speciellt? Kul att dom ringer efter dig till jobbet!! Kraaaam

2009-04-02 @ 09:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback