Lååååång dag

Idag har jag jobbat, i hela 11 timmar coh 45 minuter - utan rast. Trodde aldrig att dagen skulle ta slut. Men till slut så gjorde den det och jag var väl hemma för cirkus en timme sen. Så jag har hunnit duscha och äta så nu är det snart sängen som gäller, imorgon är det jobb igen. Vet dock inte vilken tid för dom sa kvart över nio till mig i telefon men på kontoret så stod det 13.20. Och jag hoppas och ber till gudarna att det är det sistnämnda som gäller, slutar nämligen 22. Så imorgon måste jag sätta klockan på halv åtta, enbart för att ringa kontore! Men som sagt, sängen nu! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Kul att du får jobba gumman! Nu har vi en nyyyy dator igen!!!!!!!!!

2009-04-24 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback