Det okända och rekryteringsmässa

Jag är riktigt trött, men jag vet att jag inte kommer kunna sova om jag går och lägger mig. Så nu kollar jag på på Det Okända och sen klockan nio börjar Master and commander som jag också ska se. Den är riktigt bra och var länge sen jag såg den, senast var nog nästan med Sofia tror jag! Är föresten inte så jättelänge kvar tills Daggmasken kommer hem! 22 juni sätter hos sina fötter i Sverige igen! Yey :)

Idag var jag på en rekryteringsmässa på skansen, och det var säkert 200 personer där och kön var extrem, men jag var där ganska tidigigt vilket var tur så jag hade ändå ganska så bra plats! Men ja, väl hemma blev det att äta och nu sitter jag här. Men ska fortsätta kika på tv nu :) Ciao

Kommentarer
Postat av: Daggmasken

Daggmasken ska överleva flygresan till London först.. och sen åtta veckor i London:P

2009-04-16 @ 05:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback