Det är inga problem

Minna sömnproblem är och hälsar på igen. Dom kom för några dagar sen och jag kan väl inte annat än välkommna. Nu återstår bara att se hur länge dom blir kvar. Jag hoppas i alla fall att det inte är lika länge som förra gången. Men som sagt, det får vi se! Det blir så att jag inte kan somna, jag vrider och vänder, funderar och grubblar. Går upp hundra gånger och försöker göra allt och inget för att somna. Igår låg jag och läste för att bli trött, och jag blev trött men jag kunde inte somna. Lite lagom irriterande för när jag tillslut somnar så är klockan typ fyra, sen när jag ska försöka kliva upp hyffsad tid så är det som om jag går i någon form av dröm. Jag vaknar, slänger benen över sängkanten och går raka vägen till badrummet och ställer mig i duschen och försöker vakna till. Men man är ändå trött liksom, trots dusch, så idag lyckades jag spilla té på foten. Det var inte skönt, jag lovar. Men jag vaknade ju till av det i alla fall. Så nu har jag löst det, det är bara hälla kokhett vatten, gärna med forest fruit smak, på foten så vaknar man. Inga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback