Bio och vuxenpoäng

Nu ska jag göra mg iordning för att åka in till Farsta C! Yes box. Det är jättefint väder idag föresten, jag och Johanna åt frukost på vår balkong, hur skönt som hellst! Våren kanske känner för infinna sig nu, hoppas :) Ikväll ska jag och johanna på bio föresten, Män som hatar kvinnor ska vi se. Jag hoppas det är riktigt bra, för det är i alla fall boken. Men det är inte förän klockan nio ikväll den börjar sen så håller det på i 2,5 h så den är ganska så lång. Jag kommer säkert bli kissnödig när jag sitter där, det blir jag jämt när jag inte ska bli det, enormt irriterande. Det precis som när man börjar skratta vid tidpunkter det inte alls är bra. Haha :P Men nu ska jag börja  göra mig iordning, ciao!


Jag köpte föresten godis här för någon dag sedan. Vuxenpoäng?

Kommentarer
Postat av: Elena

Köper du dina kläder via internet eller irl? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback