Bappelsin!

Idag har jag jobbat, var hemma kring åtta eftersom tunnelbanan krångla. Så nu har jag duschat och lagat mat, blir inge vidare mat när jag jobbar. idag började ju som sagt klockan tio och då hade dom lagt min luch vid halv tolv och då blev det en naturdiet shake.. sen så har inte blivit nåt mer föräns jag kom hem! Eller jo förestem jag köpte en banan där vid tre ungefär. Så man är sådär lagom hungrig när man kommer hem, fast hungerkänslan försvinner tillslut när man inte äterpå ett tag, haha :P Men dom frågade idag om jag kunde jobba imorgon med, så, imorgon blir det jobb. Jag börjar halv åtta och vet inte när jag slutar men senast sex.

När man jobbar såhär över hela dagen och in på kvällen så känns det som om det inte blir något av dagen kvar. När man kommer hem vid åtta som jag gjorde idag eller kring elva om jag jobbar sent så varken hinner eller orkar man göra någonting annat. Men det gör egentligen inte så mycket, känns bra att jobba :) Så nu sitter jag här och kollar på lyxfällan och äter apelsin, hela två stycken! :)

Föresten! När jag åkte hem idag så stannar ju "min" tunnelbana vid Västra skogen och var det en man som låg på marken med väktare och någon mer runt omkring honom. Såg inte vad som hänt och ville inte titta för mycket heller ifall det hade hänt nåt allvarligt, kan ju hända mycket nere vid tunnelbanorna. Står du för nära när tåget kommer så kan du ju "sugas" mot den och slå i, vilket ser riktigt brutalt ut har jag hört och det är ju inte alls konstigt. Hade nämligen en gammal klasskompis som har sett det. Så, det gäller att stå några steg bort när tåget kommer... Så ja... nu vet ni det :P Men nu ska jag återgå till apelsinerna, sen lägga mig hyfsat tidigt ikväll för imorgon är det uppstigning klockan sex! Lycko mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback