Mässor i massor!

Tänkte bara ge en kort uppdatering om helgen! Har som vanligt varit dålig uppdatering, ibland så kommer man in i bloggandet, man uppdaterar ofta men ibland så glömmer man bort det (läs; man orkar inte) men jag kallar det svacka. Ja, det låter passande - en blogg svacka.

Helgen har varit jättebra i alla fall. I fredags så hade jag praktik på Formex mässan, det var jättenervöst först men det gick bra sen! Jag sminkade sju stycken och alla verkade nöjda i alla fall, sen så fick jag stå och typ sälja och förklara saker för människor.Men det gick fint, var bara stressigt och så hade jag ont i ryggen eftersom jag fick så stå så konstigt.  Stolen var lite för hög och så var det dåligt med plats. Men det var verkligen jättekul :) I fredags kom också Samuel vilket var det bästa av allt :D
I lördags så var jag och Samuel och kila runt lite på stan och sen åkte vi till tatueringsmässan! Det var ju kul att se och så men det var väldigt trångt. Lite plats, många tatuerare och massvis med besökare! Man blir ju inte mindre sugen på att tatuera sig igen. Jag ska ju tatuera mig igen och jag vet (nöstan) exakt vad jag ska göra för tatuering, det är bara pengarna som saknas. Haha. Men sen på lördagkvällen så gick var vi ut, alla från lägenheten, Samuel och några till. Var kul när vi festa men utestället som vi var till, ICE, var helt värdelöst! Men det är väl så man lär sig att hitta bra ställen antar jag! Så jag och Samuel åkte till pappas lägenhet redan vid två. Sen på söndagen gjorde vi inte alls mycket, städa undan i pappas lägenhet sen så åkte vi hit. Så helgen var varit helfin :)

Längtar massor till nästa helg då Samuel kommer igen och vi ska ha lite kräftskiva här. Eller ja, jag ätter inte kräftor så vad kallas det då? Enbart skiva? Hm... jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: El Samuell

Tack för en underbar helg älskling <3

Nästa helg ska bli minst lika bra!

Saknar dig min skatt! PussPuss

2008-09-01 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback