Så här såg jag ut när jag åkte hem.

Skolan gick bra idag, vi gick igenom hur man gör en brud makeup och hur modevisnings makeup ska vara. Sen fick vi välja precis vad vi ville göra men vi skulle kunna förklara varför vi hade gjort den sminkningen och hur vi hade tänkt! Så jag sminkade Sofie ganska så lagom hårt i brunt runt ögonen och enbart läppglans på läpparna och så förklarade jag varför jag gjorde så och det var för att Sofie skulle släppa sin första skiva och skulle då idag plåta skivomslaget! Haha :) Men det var ganska så kul att få göra vad man ville men samtidigt är ganska så svårt att bara komma på något sådär, så jag hade idétorka i början men sen så släppta det, lite i alla fall. Sedan så åt vi lunch och så sminkade Sofie med mig, i ett camoflage (?) tema. Blev jättesnyggt! Har tyvärr inga bilder på det jag gjorde men på det Sofie gjorde, här har ni det:
och tyvärr så ser jag inte fullt normal ut på dessa bilder, men det får ni stå ut med!


Kommentarer
Postat av: Linda

Heej:) fint ju, coolt med såndärn makeup som är mycket, snyggt!



Nu har jag lagt upp mer auktioner, hejja så kul det är, leka affär på riktigt! :)



Vi borde träffas snart igen!!!



pussssss!

Postat av: mamma

hej det där var jätte snyggt,hälsa sofie ser profsigt ut.puss

2008-09-10 @ 20:14:36
Postat av: Sarah Maria

Tjusigt =))



Riktigt läckert =)



suckar jaa vi ses väl nästa vecka då!!

faan va trist det är att vara sjuk!!!

2008-09-11 @ 09:36:14
URL: http://sarahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback