Jag ska drömma om stövlar!

Så, min dåliga uppdatering har fortsätter, jag vet inte varför jag är så lat, eller så kanske jag är en mer upptagen person än vad jag tror. Alla mina ursäker om varför jag har en så dålig uppdatering börjar snart ta slut, får snart börja ta till drastiska ursäker som att jag har brytit båda armarna så att kag inte kan skriva eller att jag blivit påkörd av en cyklist eller nåt, men då skulle säkert någon som läser min blogg missupfatta och verkligen tro att jag har blivit påkörd av en galen cyklist och ja, det skulle helt enkelt bli galet. Så onödigt oroande är väl inte speciellt nödvändigt! Så barn, bättre att hålla sig till sanningen, hah. :)

Men helgen har varit fin som vanligt, spenderades mestadels i Örebro, men en halv dag i Kungsör och så en liten gnutta i Köping. Hemma i Kungsan var jag (och Samuel) i Söndags, vi åt lite mat, hälsade på mamma och pappa, träffade nyförlovade syster och sminkade henne. Och i Köping var jag och Samuel på fredagen och där hälsade vi på hemma hos Björn och Maria! Verkligen kul att träffa dom två! Eller ja, Björn har jag träffat för någon vecka sedan men Maria var det typ en och en halv månad sen. Inte för vi var med dom så länge i fredags, men det var trevligt ändå! :) Annars så har jag och Samuel tagit det lugnt och så i helgen, lagat lite mat och kikat på endel film. :)
DS_235545_A.tif
Linda kom hit till Stockholm idag också! Hon ska ju vara model för min portfolio (stavas det så?) så idag skulle vi öva på sminkningen inför fotograferingen. Det gick bra och läraren verkade tycka att min sminkning var bra ändå, så det kändes fint. Bilder på det dyker om när jag har fått dom av Linda! Sen efter skolan blev det lite mat, lite fika och lite shoppande, för Lindas och Emelies del, jag tittade mest och jag hitta så underbart snygga stövar, men ja, som sagt jag tittade bara. Men jag skulle så gärna vilja köpa dom för min lön sen i somras. Hm... men jag kan ju försöka tänka på dom så mycket att dom kanske dyker upp brevid min säng när jag vaknar någon dag. Vore ju faktiskt inte helt fel. Dom var egentligen inte alls extrem dyra, dom kostade 399 men sen sån får man 20% rabatt. Men grejen var den att jag har så tjocka vader så jag skulle behöva gå till en skomakare som skulle behöva göra dom lite större i skaften, och vad skulle det gå på? Men ja, kanske får fortsätta drömma om dom.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska drömma om kängor...eller nej det behöööver jag ju inte, jag har dom ju;P hö hö.



Dumma msn!



puss & sov gott!

2008-09-22 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback