Så kliver man över en hemlös och går in på Solidaritet.

Okej, här kommer en lite bättre uppdatering om vad som har hänt i helgen: Fredagen var ju som sagt lugn, Samuel kom och jag sminkade honom, helt enkelt. Och det har jag ju lagt upp bilder på :) Sedan på lördagen började  vi dagen med en sväng på stan med Samuel, kikade lite i affärer och så, mycket trevligt! Det enda tråkiga är att varje gång vi ska gå på stan så hat vi alltid en tid att passa så vi blit smått stressade! Men jag har bestämt att nästa gång han kommer hit så ska vi gå på dtan utan att behöva småspringa överallt, yes box :) På kvällen sen var det en liten kräftskiva som gällde, med Samuel som ända manliga gästen! haha :) Men de var väldigt trevligt, med singstar, mat och tillsist en utgång också. Planen var att vi skulle på La Camera eller vad det hette, men det var en sån djävulsk kö, så det slutade med att alla hamnade på olika ställen så som Spy Bar, Solidaritet och Softbar. Själv hamnade jag på Softbar, med Samuel självklart, Sofie och hennes två kompisar från Malmö. Vilka föresten är supertrevliga människor! Jag och Samuel var hemma, eller ja vi var vid pappas lägenhet vid typ tre-halv fyra! Sen i söndags, delvis igår, så tog vi bara det lugnt, åt pizza och kollade på tv. En alldeles perfekt Söndag alltså. Sen vid åtta så åkte Samuel hem, känns sådär som vanligt - väldigt trist. Men jag hade i alla fall en bra helg ändå! :)

Bjuder på några bilder också;
Bilderna är som det är, och den sista bilden på mig är helt underbar. Jag älskar den, sådär perfekt sliten, halvdöd och hungrig.


Kommentarer
Postat av: Sarah Maria

Hehe ni ser ut att ha haft en trevlig helg =))



Hoppas ni haft det bra i skolan idag...och att ni sköter er fast jag itne var där idag!

Sitter hemma och hostar istället!



vi ses

Postat av: Sarah Maria

Usch då hoppas ni kryar på er hela bunten!

jag kommer inte imorgon heller men vi får se när jag hittar toppformen igen =))



ha det bäst!

2008-09-08 @ 17:34:47
URL: http://sarahmaria.blogg.se/
Postat av: El Samuell

Jag hade oxå en jätte kul helg, synd att vi inte kan ses mitt i veckan oxå.

Jag saknar dig massor min underbara älskling.

Pussss! <3<3<3<3<3<3

2008-09-08 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback