Hon grejen, värsta grymma tjejen!

Nu ska ni få höra det senaste, eller ja, ni har fått vänta några timmar eftersom jag har behövt söka tillstånd för att få skriva om denna person. Jag har nämligen fått privilegiet att få lära känna grundaren till uttrycket: "Moget att säga moget när du menar omoget". Jag kan tyvärr inte säga mer än att hon heter Sofie och pratar skånska. Jag skulle vilja visa en bild på oss två, men hon är väldigt rädd för stalkers så hon har bett mig att inte lägga upp några bilder på henne. Men om ni någinsin skulle vilja få en skymt av henne så hittar ni henne lättast varje fredag och lördag vid vid Bar 5emtio4yra eller på krogen Fellows. Och om ni vill komma henne riktigt nära så ska ni först försöka ragga er förbi vakterna, eftersom säkerheten kommer vara höjd när hon är där, sedan ska ni se ut som riktiga stockholmare med backslick, dyra kläder, ett par lacoste skor och pricken över i:et vore om ni hade ett par schyssta glajjer på huvet också.
Sofie har alltså blivit smått av en idol för mig, hon är bara så cool! Hon kommer på roliga saker, fiffiga ramsor och hon är inte heller så tråkig på singstar heller. Så med detta vill jag ha sagt - en förjävla häftig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback