Nu har jag fått det sagt, eller detta fall skrivet.

Nu ska jag ännu en gång förbanna mig hårsylistgrejen. Dom begär alltså att vi ska kunna göra en bruduppsättningen, efter att enbart ha haft en lektion i det med en genomgång på cirkus 1,5 timme. Jag vet att det är en tuff utbildning, men ja.. det är som det är. Så idag har inte varit men bästa dag, läxan gick kasst men jag ska ordna den imorgon. Så det är lugnt med det. Men denna, usäkta, förbannade bruduppsättningen är ja.. hm... pyton. Jag stod och svor idag och jag lovade att jag aldrig skulle göra en håruppsättning på någon! Men, kanske går bättre någon gång, något årtionde!

Så, nu har jag fått ur mig det här, nu känns det lite bättre. Men bara lite.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag vet det är svårt, men när du får dockan som du kan öva på, så kommer du att lära dig (jag lovar) då får du lära mig kanske något nytt.he.he puss o kram

2008-09-09 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback