Hm... examen vadå sa du?!

Dålig uppdatering på sistone, illa illa! Jag är ju en sån viktig person så jag har ju inte tid för att sitta och blogga! Haha, nä nu ljög jag, det har varit ren och skär lathet ärlighetens namn! Men nu ska det väl bli lite ändring på det :) Så vad har hänt på senaste?Jo, jag var i Örebro helgen som var, var också hemma i Kungsör en sväng i fredags! Jag och Samuel alltså. Vi åt superduper god mat, nmligen fläskfilé i sås och potatis! Potatis har jag nämligen inte ätit på en månad! Har nog faktiskt aldrig ätit så god potatis! Men så efter maten så fixade mamma mitt och Samuels hår! Blev riktigt nöjd!! :) Sedan så bar det hem till Samuel för att ta det lugnt! Kikade lite på film och så. Sedan på lördagsen så fikade jag först med Erica på stan, sedan så åkte jag och Samuel hem till henne på kvällen för att förfesta lite och så bar det ut på krogen, närmare betsämt till Klaras! Så var alldeles för överfullt, annars var det väl helt okej :) Och till sist kom söndagen som till mestadels spenderades sovandes och så var vi en sväng till Samuels föräldrar! Så helgen var överlag väldigt bra!

Så nu i veckan har det varit smink och brudfrisyr som... har varit på tapeten. Som vanligt alltså, förutom brudfrisyr, det har ju bara varit nu! haha :) Men sminkandet har ändå gått ganska bra vilket är skönt! men snart ska vi börjar med våra plåtningar också,det är kul men samtidigt riktigt nervöst! Eftersom fotografen envisar med att kalla det nått i stil med "examens arbeten". Men det är väl egentligen sant, jag kanske lever i förnekelse om den delen av fotograferingen! haha! Jag har en plan på att Linda ska få ställa upp som modell för naturell sminkningen, måste bara se vad lärarna säger om henne :)

Nej nu ska jag göra lite annat! Men om ni har tur så slänger jag upp bilder från helgen och lite sminkbilder lite senare, annars kommer det imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: El Samuell

Vet du en sak...

Snart är du här igen!!!

Vad ska vi hitta på den här helgen då?

Ses snart älskling.

PussPuss! <3

2008-09-17 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback