Trend makeup!

Idag hade vi nog det roligaste sminket vi har haft på länge, nämligen trend makeup! Som i princip handlar om att det ska vara "galet", abstrakt och roligt - helt enkelt. Man får göra mönster och så men inte typ ett lejon eller nåt. Jag blev i alla fall väldigt nöjd över min sminkning. Det röda vid tinningen är det typ glitter på också men det syns tyvärr inte, det var svårt att få med på bild :P Men det var riktigt roligt i alla fall, och jag undrar om Samuel får bli mitt nästa offer för trendsmink i helgen, haha :D





Uppdatering: Verkade som om vissa hade svårt att se bildern så la upp dom igen, men funkar det inte kolla på min bdb;
Http://Vidunderligt.bilddagboken.se. Men dom två bilderna överst är i allafall på det jag gjort :) 

Kommentarer
Postat av: El Samuell

Aja, jag kan inte se bilderna...

Men vi får väll se om jag blir utsatt för nå smink i helgen...PussPuss

2008-09-03 @ 20:16:22
Postat av: Sarah Maria

Mäh jag kan inte se bilderna djupt besviken vet inte om jag hann se ditt verk på skolan juhe!!



vi ses imorgon

kram sarah maria

Postat av: Susanna

...ta foto sen på Samuel, ok!!

2008-09-04 @ 08:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback