Snickra ihop lite ork.

Idag var jag hemma från skolan vid halv tre och det är det tidigaste jag har kommit hem denna vecka! Hur skönt som hellst eftersom jag ska städa min del av rummet också, funderar starkt på att tvätta också. Får se om jag orkar, haha. Men antingen ska jag tvätta idag eller imorgon, tvätta måste jag i alla fall. Måste bara bygga upp lite ork! men det fixar sig, det gör det alltid.

Ibland på skolan så får vi låna Jasmins (hon som har själva MIST affären) tester när vi sminkar, men efter igår så får vi inte det längre, vilket jag förstår eftersom folk verkar ha det väldigt svårt att ställa tillbaka dom. Så då blir ju hon av med dom och måste öppna nya, och det förlorar hon ändå pengar på. Hur kommer det sig att folk kan ta dom? Visst om man råkar få med sig en, alla är ju mänskliga. Men ändå, dessa testers har ju inget lock så hur svårt kan det vara att skilja på mitt och ditt? Suck jävla suck. Jag hoppas att hon fick tillbaka några idag jag i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: El Samuell

Jasså, du va hemma tidigt. =D

Hoppas du får ork å städa å tvätta så du får d gjort, skönt när man e klar me d.

Jag har vart å handlat verktyg å skor idag på jobbet. Nu ska jag duscha, packa, hämta biljetterna å lägga på ett brev. Sen måste jag väll äta nått oxå. PussPuss!

2008-09-04 @ 16:54:01
Postat av: Linda

Ja störande när vissa förstör för resten...trist trist. Fina bilder från igår iaf!:)Kan tänka mig att du tycket det var väldans roligt!



puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback