Så här är läget:

  • Jag är sjukt trött i benen, eftersom jag har ränt runt på stan med Emelie både idag och igår. Plus att jag fick hoppa in på praktik igår kväll, så jag var i princip borta hemifrån mellan åtta ochtio igår och jag stod/gick ungefär 87,3 procent av den tiden. Underbart.
  • Jag ville gå och klappa stövlarna idag som jag skrivit om tidigare, men Emelie tillät inte det.
  • Det har kommit upp nya praktiker, nämligen på Idol, Lets Dance och Ladies night. Vilket betyder att vi ska sminka deltagarna Idol och på dom andra grejerna! Dock vet jag inte vilka vi ska sminka på Ladies night. Det är typ ascoolt även om jag aldrig har brytt mig om nåt av programmen.
  • Chai latten jag drack idag var inte god alls. Jag blev depprimerad eftersom jag skulle spara pengar och
    enbart köpa den.
  • Jag håller på att tvätta och jag tror det kommer ta typ hela dagen och ett år framåt.
  • Imorgon har vi prov på skolan, skönhetsprov. Nervöst eftersom det gäller att samla poäng och så får vi inte veta hur det har gått för oss föräns på måndag. Klutt.
  • Jag har eventuellt praktik på måndag, så när jag ringer idag så sitter han jag ska prata med i möte, så reseptionisten(?) ber mig ringa tillbaka vid fem, men är det en telefonsvarare som svarar och säger att det är stängt. Vad är det för en reseptionist som inte vet öppettiderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback