It is what it is...

Idag hade vi prov. Shaul var stenhård när han bedömde och jag vet inte alls hur det gick. Men det kändes sådär halvt illa, så jag köpta lite godis efteråt som jag ska tröstäta. Men han gillade min trend i alla fall, han tyckte den var orginell och bra gjord. Så jag får väl leva på det antar jag. Kanske får satsa på att jobba inom modevisningar och trendgrejer i framtiden. Haha. Men så är läget, nu vet nu hur det gick på provet. Jag har föresten väldigt ont i nacke och axlar. I början av utbildningen så var det inte alls jobbigt att hålla uppe armen länge när jag sminkade men nu när jag håller den uppe i typ en minut så bränner det i varenda muskel i armen och så strålar det typ upp i axeln/nacken. Idag känns livet helt jävla underbart!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det gick säkert bra ska du se! Be Samuel massera din nacke och axlar sen, you need massage!!! Kram från moster

2008-09-25 @ 18:47:47
Postat av: Linda

Ta in det positiva bara, sa han att trendgrejen var bra så var den ju det. Och det du inte klarar nu kan du göra om, träna lite mer på det svåra. Du är duktig, du kan sminka! Du är duktig, du kan sminka! Det får vara ditt mantra. För du är det ju. Kolla bara i din pärm, där har dom skrivit en massa bra saker och typ det viktigaste att du kämpar på. Inte ger upp liksom. Och glöm inte att du ju faktiskt är på en SKOLA där du ska lära dig, du ska inte vara proffs direkt. You can dooo it my little sistah! pusspusspuss!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback