Ordning i röran...

Nu tror jag endel som har läst min blogg har missuppfattat några saker om bodypainting tävlingen! Så nu ska vi få ordning i röran. Så jag har inte målat eller hjälpt till på något av det som målades den dagen, jag var enbart där och hjälpte till så att tävlingen lättare skulle kunna genomföras. Det var nämligen världsartiser som var där och tävlade! :) Världmästarna i Brush & Sponges och Airbrush var till exempel där och tävlade. Men det var också en elev från skolan som var med och tävlade. Så, jag har alltså inte gjort någon kroppsmålning. Men vi ska däremot ha en lektion med kroppsmålning, så då kommer jag göra någonting i alla fall.

Idag ska vi föresten till Emma på typ födelsedagsmiddag eftersom hon fyller hela 19 idag! Grattis till henne :)

Emma :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback