Helgen i korthet...

Nu, nu är helgen verkligen över! Det finns tre saker som gör att det verkligen märks, den första saken är att det är söndag (ha!), den andra saken är att det är måndag imorgon och den sista saken är att Samuel har åkt hem! Det är det sämsta med söndagar, det antingen Samuel som åker härifrån eller jag som åker ifrån Örebro. Men i alla fall, helgen har varit finfin ändå, Samuel kom ju i fredags kväll då vi egentligen inte gjorde så mycket. Vi var typ bara här hemma ett tag innan vi åkte till pappas lägenhet i Sätra. Sen i lördags så var jag och Samuel i Skärholmens centrum och kikade lite i affärer och så, båda hittade väl något! Jag hittade i alla fall ett par skor, sneakers för att vara exakt. Har ju inga såna, har ju typ bara ballerina skor och mina convears, så har alltid problem med vad jag ska ha på fötterna när jag har jeans ;P Men efter att vi varit och handlat lite så åkte vi hem till Alvik och gjorde oss (läs; mig) iordning och så började förfestandet, vilket var väldigt trevligt! Var lite nytt folk och så :) Sedan så var planerna att gå på krogen, närmare bestämt till Harry B James (heter/stavas det så?) men vi irrade mest runt och tillslut så drog jag och Samuel hem till Sätra. Men helgen har i alla fall varit jättetrevlig :)

Vi här hemma, alltså jag, johanna och Sofie har bestämt att vi ska börja äta havegrynsgröt på morgonen! Det är inte super gott, men det går ner eller rättare sagt - det måste gå ner! Och så bli man mätt av det, det är det som är bra emd havregrynsgröt! :P

Men ska fortsätta kika på piraterna 1 nu! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sarah Maria

Hihi det är bläckfiskar eller squids =)

hehe

det luktade faan men blev jävligt läckert =))

Postat av: Sarah Maria

Utmanad babe =)



http://sarahmaria.blogg.se/2008/october/oj-utmanad-igen.html

2008-10-27 @ 18:00:07
URL: http://sarahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback