Frukost problem.

Just nu tvättar jag, det är nog det segaste som finns. Speciellt när man måste springa ner till tvättatugan, men hade man haft en egen tvättmaskin eftersom man då skulle kunna tvätta när man vill och inte måste planera in det. Men ja, att ha en egen tvättmaskin är väl lyx ;P Så, idag har jag tvättat och diskat. Det som är kvar att göra är väl att göra lite iordning i mitt rum, plcoka iordnin i min garderob och att eventuellt åka och handla. Jag måste egentligen åka och handla, för imorgon är jag ju upptagen hela dagen.

En annan sak som jag har funderat på ett tag är att jag måste komma på en bra frukost! Som går snabbt att göra, som jag bli riktigt mätt av, och ja... som är gott. Det är alltså bara tre krav som frukosten måste uppfylla. Vi tar ett exempel: Havregrynsgröt går snabbt att laga, man blir mätt av det men det är inte direkt gott. Så det unkar ju inte, någon som har några bra ideér? :)


Kommentarer
Postat av: Mia

McDonalds ;)

2008-10-22 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback