Från ena sidan av jorden till den andra!

Jag hade skrivit ett långt blogginlägg tidigare idag men allt försvann när jag skulle ladda upp det, så jag blev irriterad och struntade i att skriva ett nytt. Men jag har pratat med Sofia idag på msn, jättekul :) Har ju inte pratat med henne på typ tre månader, och då menar jag pratat, inte skriva. För skrivit med henne har jag gjort flera gånger, men det är ju inte riktigt samma sak. Så det var i alla fall trevligt :)

Nu ska jag och Samuel strax åka och handla mat, det bli nog vår wok som vanligt ;P Haha.
Men nu ska vi åka.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

hej due, jag saknar mina ögonbryn, dom var fina dom, ser fram emot tomten du vet. Hint hint.



Wok är gott. Vi åt lax idag, också gott. Imorn ska vi ut, det är någon klubb på en BÅT! Det du.



Pusss!!!!

2008-10-10 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback