Dagens i-landsproblem!

Jag hatar, hatar Bh:ar från djupet av mitt hjärta. Jag hatar HM. Jag hatar alla jävla skit bh:ar. Jag hatar att alla bhar som inte kan köpas på HM, Lindex eller Kappha kostar minst 400 kronor! Jag hatar också att alla bhar i rätt storlek som finns i andra affärer är asfula och jättetråkiga! Det här måste nog vara dagens i-landsproblem. Men det är något som stör mig något så enormt. Jag hatar allt som har med bh:ar att göra, dom är sämst och satan skapade dom. Jag lovar.


Kommentarer
Postat av: El Samuell

Stackars liten älskling med stora bröst ;)

Men jag kan hjälpa dig att hitta en fin bh som sitter bra.

Vi ses i morgon bunny! PussPuss

2008-10-23 @ 20:45:32
Postat av: sofia

här nere har dom ALLA storlekar i "vanliga" affärer.. 15 dollar för en bh.. ska jag skicka en?;) puss

2008-10-24 @ 04:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback