Sparris och bollar, Höööök!

Idag har jag skrattat, skrattat åt allt och inget. Dagen började med att vi började snacka om att ta på läppstift på människor med fingret ( nu kanske några som läser det här och är petiga med svenskan, så kanske borde använt ordet applicera isället för "ta på", men det låter absolut inte som ett ord jag skulle använda så därför använder jag det inte, och förövrigt så blev det här en väldigt lång parantes). Så jag och Jossan började skratta om att man inte bara skulle använda fingrarna utan typ, hela handflatan eller tårna -> "Kan du lägga dig på golvet? Det blir smidigare så!". Och just då var det så galet kul så jag vi skratta så att tårarna nästan spruta, men nu när jag tänker efter så är det väldigt kul nu också, haha. Men kanske inte så kul att bara läsa det, ni skulle ha varit där ;) Men sen så resten av dagen har jag mest spenderat med Emelie och då blir det en väldigt mycket skratt. Jämt och ständigt, nästan i alla fall. Som idag så kom "Sparris Och bollar! Höööök!" på tal igen, den kommer aldrig gå ur tiden! haha, man måste ju kunna rörelsena lite för att den ska va kul. Haha.

Men annars idag så sminkade vi 80- och 90- tal. Vilket var helt okej, 80-tal var ganska så fult eftersom det kändes som om man mest bara kastat på ögonskuggan och 90-talet var ganska så tråkigt eftersom det var i princip ingenting alls. Som en dag make-up, fast mycket mindre. Alltså, tråkig enligt mig. Så efter skolan så stannade jag, Emelie och några andra elever för att hjälpa till med att ställa iordning inför tävlingen som är på lördag! Kändes som om vi var precis överallt i lokalerna, det skulle plcokas undan och det skulle plockas fram och ja... en hel del att göra alltså. Men det kändes bättre att göra någonting under dagen än att bara sitta hemma.

så, det var väl allt för idag. Ciao.

Kommentarer
Postat av: El Samuell

D e ju bra att ni har så roligt i skolan, så d inte bara är stress å slit.

Hoppas d går bra på lördag nu oxå.

Men jag saknar dig en massa!

PussPuss! <3

2008-10-17 @ 07:19:46
Postat av: Jossan

haha så jäkla kul med appliceringen av läppstiftet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback