Modell för en dag.

Det känns som det är söndag, och det är sådär lagom irriterande. Men jag har i alla fall gjort någonting idag, har nämligen haft modell för en dag praktik. Vilket ändå var helt okej :) Verkar ändå ganska kul, längtar lite smått ändå! Haha :) Så idag har jag alltså varit liiiite effektiv!

Igår var vi ju då hos Emma och det var väldigt trevligt måste jag säga! Vi fick jättegod mat och tårta! Vi satt och prata och prata jättelänge och hade allämänt trevligt. Så när vi skulle åka hem runt kvart över ett så har tunnelbanan slutat gå!! Det går ingen traffik alls till Alvik, vi trodde att tunnelbanan slutade gå vid typ två-tre. Men oj vad fel vi hade, så det var bara att börja traska mot t-centralen och därifrån hittade den billigaste taxin, haha. Men vi hittade en taxi som "bara" ville ha 120 kronor, vilket inte var sådäör sjukligt mycket så :) Hem tog vi oss i alla fall, hela och fina!

Nu så ska jag kika lite på vänner! Ciao.


Kommentarer
Postat av: El Samuell

Va bra att ni hade 3vligt igår. Illa att inte tunnelbanan går så sent. Saknar dig massor å längtar till fredag! PussPuss! <3

2008-10-21 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback