Säg hej till 80-talet!

Idag hade vi hårlektion och det var läxa på olika frisyrer som man var populära förr. Men det fanns också en kategori som hette framtid. Man hade självklart inte prov i alla kategorier, utan bara i en och jag hade 80-talet! Fanns också en kategori som hette "Framtid", den hade jag mest av allt velat ha, men ja, så blev det inte. Kategorin "framtid" kunde i princip vara hur som helst, helt galet, rätt upp och ner. Det är sånt jag gillar mest, inspiration har varit min favorit lektion hittils i hårkursen. Men vi har inte många flera hårlektioner kvar heller, det är väldigt skönt på ett sätt, eftersom hår inte har varit min starka sida. Men här får ni lite bilder!


Så här fick jag se ut, väldigt 80-tal. Men 80-talet var hm... inte speciellt
snyggt, plus att jag ser väldigt slitet ut på bilden. Inget smink, ingenting.



och det här gjorde jag! Spikes, jobbade som fasen med tupering när jag
skulle göra dom! Och kan ju också nämna att hård spray var min bästa vän idag!
________________________________________________________________________


Här föresten bilderna från Inspirationslektionen! Kommer inte håg om jag har
lagt upp dom förut, me om jag har så... här kommer dom igen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback