Så nu sitter jag här och hostar...

Jag mår inte sådär jättekalas. Vaknade imorse med ont i halsen och hosta, wiho. Sen har jag ont i hela kroppen, typ som feber känsla. Jag får aldrig feber, händer typ varannat år. Men jag får liksom känslan av feber när jag blir sjuk, men jag får inte själva febern. Eller nåt. Det är ju bra på ett vis, men samtidigt är det irriterande eftersom då kommer frågan; Är jag verkligen sjuk eftersom jag inte har någon feber? Hm... Jo, jag är nog sjuk, lite grann i alla fall. Så dagen har varit hyfsat seg. Pallrade mig ändå upp till skolan, sminkade 40- och 50-tals sminkning. Lite tråkiga sminkningar enligt mig. Jag vill ju kladda på med mycket färg, men så ska det ju inte vara. Men sedan så fick jag, Emelie och några andra vänta till klockan blev tre för då slulle vi sminka några människor som skulle hålla i någon premiär på James Bond sminkningen och det gick jäättebra!! :) Hon jag sminkade frågade till och med om jag hade en visitkort! Vilket jag inte har än... men hon fick i alla fall mitt namn och så :) även fast hon kanske inte kommer ringa igen så var det ju ändå kul, då vet man ju att hon gillade det! :)

Men nu ska jag fixa mina naglar, köpte läsnaglar iförgår, med lite halloween tema. Ska ju tyvärr inte på någon halloween fest så kan ju inte klä ut mig eller nåt. Jag har aldrig varit på någon riktigt halloween fest där alla verkligen klär ut sig. Inte att någon bara kommer med en hatt och säger att dom är en häxa. Jag vill gå på en seriös halloween fest. Det hade varit kul... Jo, det hade det. Men ja, fixa naglarna nu. Slänger kanske upp någon bild sen! :) Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sa ju att vi måste fixa visitkort det kan va bra att ha:)puss

2008-10-30 @ 19:49:06
Postat av: El Samuell

Hej Bunny

Du kan ju höra me Erica om hon vill ta me oss på nån fest. Puss

2008-10-30 @ 20:19:40
Postat av: Linda

Det är MIN lillasyster det, som behöver visitkort för folk vill ha, oj oj, min duktiga lilla! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback