Plåtnings dag.

Okej, jag måste verkligen ta tag i det här med bloggander. Undra egentligen i hur mångra blogginlägg jag har skrivit just att jag måste börja uppdatera oftare? Det är någ varannat inlägg -  minst. Haha. Jag ska inte heller säga att jag lovar att bli bättre, för då kommer det inte bli så.

Men idag hade vi i alla fall fotodag, vilket var hur kul som hellst! Fats när man har fotodag så är man så sjukt nervös och pressad så man märker inte förän efter åt hur roligt man egentligen har haft, hah. Men min modell idag, Hanna,  har jobbat endel som modell tidigare, så det var jättekul att se själva plåtningen, men posarna och allt! Jag var helt inne i plåtningen och ändå behövde jag inte göra någonting i princip heller. Så ja, summa sumarum av fotodagen var att den var grymt kul! Och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag verkligen kan fortsätta jobba som makeup artist!

Men nu fortsätter CSI, så nu ska jag kika på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback