Man kan ju aldrig veta...

Nu är det så att Idol praktiken blev inställd. Suck, suck, suck. Men det är inställt på grund av problem och grejer under inspelningen och då. Det är inte skolans fel eller så, vi kan kalla det kommunkations problem. Sen att det också fanns rent av elaka stylister (eller vad dom var) blev som ett minus i kanten liksom. Eller så. Ni förstår vad jag menar.

Idag hade vi nagelvård i skolan. Det var jättekul! Så nu ska jag öva, öva och öva lite till för att lära mig att göra snygga naglar. Det enda som behövs är nagelfi(ar), nagelolja, olika nagellack och andra sådana saker. Men jag köpa två nagellack idag. Jättefina färger, ljuslila och lite ljus körsbärsröd eller hur jag ska förklara, jag vet inte. Fina var dom i alla fall så nu ska jag lära mig. Det vore faktiskt kul att utbilda sig till nagelteknolog också, eller hur det nu heter och stavas. Men skulle jag utbilda mig tll allt jag vill så skulle jag vara makeup artist, hårstylist, hudteraput, nagelteknolog - allt i ett. Plus att jag skulle ha lån och skulder större än jättestor. Men man skulle i och för sig kunna göra något av alla efter ett tag, jag menar, efter att man jobbat ett tag. Det vore kul, helt enkelt jättebra. Man kan ju alltid drömma.

Nu håller jag föresten på att göra något lite galet, men bara lite. Får se om det uppskattas. Men det märker vi. Får se helt enkelt. Man vet ju inte hur det blir förän det har gjort det. Liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback