490 svenska riksdaler!

Nu är Samuel här, woho! :) Jag mötte upp honom när han kom, så åkte vi hit till Alvik. Just nu är det bara vi två och Sofie hemma, alla andra är ute och röjer. Jag har till och med lagat mat åt Samuel, riktigt avancerat car det också ;) Typ flamberat! Nästan i alla fall.... han fick stekt körrfärs och makaroner. Men vi har ju gas-spis, som nästan gör det flamberat ;) Var förvrigt till Vällingby med OSfie och Maria idag också, vi gick där hur länge som hellst och kika på kläder och sånt. Köpte bara lite smågrejer som trosor, hudkräm, mössa och lite sånt :) Nu är det mest akuta som jag måste hitta just nu är vantar! Fryser ju ihjäl om händerna! Men ja, det får Samuel och jag leta efter imorgon! Provde föresten en ganska så snygg bh inne på Twilfit, men den kostade 490 svenska riksdaler! Ibland bli jag så bitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback