spindlar, jul och smink...

Tre saker som skrämmer mig:
    * Att dö ensam (ensamhet över huvudtaget)
    * Mörker
    * Spindlar

Tre personer som får mig att skratta:
    * -
    * Shan Atci
    * Mina vänner (dom är många men jag kan inte välja)

Tre saker jag älskar:
    * Julen
    * Familjen
    * SMINK

Tre saker jag hatar:
    * Rasism
    * Fördomar
    * Lever

Tre saker jag inte förstår:
    * Rasism
    * Kyla
    * Fisk!!

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
    * Tallrikar
    * Reklam/tidingar
    * Plånbok

Tre saker jag gör just nu:
    * Är med Samuel
    * Kikar på cops
    * får fotmassage :D :D

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Gifta mig
    * Få barn
    * bli gammal

Tre saker jag kan göra:
    * spela golf
    * Slöa ;P
    * Sminka lite grann :)

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * Din familj
   * Din magkänsla
   * Lars Winnerbäck

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * Hantera mitt humör ibland, haha ;P
    * Att rita
    * Spela ett instrument, grymt.

Tre favoriträtter:
    * Tacotårta
    * Mammas fläskfilé
    * Samuels och min wok

Tre personer jag utmanar:
   *   
Linda
   *   Johanna
   *   Sofia

Kommentarer
Postat av: Linda

Vaddå är du rädd för spindlar?;) Det visste inte jag...hehe...



Jag gör denna imorn mah sistah! nu ska vi kolla på skräckis!!!:)



puss!!

Postat av: Anonym

jaha det är inte alla som har en så snäll pojkvän som ger fotmassage vissa är har det bra:)

2008-11-06 @ 21:43:59
Postat av: Anonym

Hello, nu har jag med en sånhär cool blogg. :) Hur är det med dig? hur det är med mig går att läsa på min blogg ;)

2008-11-07 @ 07:18:52
URL: http://isabellestrengbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback