Snuskigt...

Nu är det städat och tvättat. Jag sätdade med Maria tog köket. Det hela tog typ två timmar, och ändå känns det som om det enbart är golvet det syns på. Men det beror nog på att våran lägenhet är så extremt tråkig. Men det blev ju rent i alla fall,  även om det inte syns. Men jag och Maria var tvugna att kolla hur det såg ut bakom/under spisen eftersom vi måste städa när vi flyttar härifrån, och självklart bakom kyl/frys också. Men vad vi upptäckte är att ingen kan någonsin ha städat bakom spisen sen den installerades här. Det var någon enormt snuskigt! Men så städades det därbakom i alla fall, lika bra att göa det liksom. När jag såg det så väntade jag nästan på att dom gamla makaronerna ska börja röra på sig  av sig själv eller nåt. Så det jag undrar är; städar inte folk innan dom flyttar ifrån en lägenhet? Och säga åt oss att VI måste städa där, när det tydligen aldrig annars har gjorts det!

Notera klädnypan längst in. Vi har aldrig sett en klädnypa
här i vår lägenhet, jag undrar hur den hamnat där...




Kommentarer
Postat av: Isa

Åh fyfan! Du överdrev inte det minsta ser jag. Åhååhh så äckligt.

2008-11-20 @ 22:05:19
Postat av: Jonna

Hallo:) Jag bor i Hornstull, längst ut till väster på söder. Har inte riktigt koll på vart Alvik (eller så mkt annat heller för den delen) ligger, får ta o kolla upp på en karta. Men vad mysigt ni verkar ha i er lägenhet;) Men var det i Alvik du bodde i början? Hade för mig att det va någon annanstans du bodde? Kanske kommer ihåg fel...:S hehe, ja jag läste ditt inlägg om Kungsör och kände exakt samma känsla så jag skrev om det jag också:P Du satte ord på mina tankar. Eller känslor. Alltså tyvärr verkar jag ha jäkligt fullt upp närmsta tiden. hade inte fattat att det var så här långt fram i tiden. nästa vecka ska vi göra en artikel, research, intervjuer och skriva och efter det är det tenta, sedan praktik (ska va på bärgslagsbladet - en tidning du känner igen;)). Men vi får höras! ha det bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback