Våra bästa år...

Mina sambosar har börjat kolla på Våra bästa år, vilket egentligen måste vara världens sämsa program. Men man fastnar i det, tyvärr. Men en sak som jag inte vet är bra eller dåligt är att man kan missa varje avsnitt i tre veckor men sedan ändå hänga med och veta exakt vad som händer när man börjar titta igen. Alla i serien är så perfekt sminkade eller ja, alla ska vara så perfekt över huvudtaget och alla dessa intriger, hemliga öar och alla andrs otroliga grejer som jag stör mig nåt så enormt på. Så det jag ville komma fram till i det här inlägget är att Våra bästa år är ett hemst program så har fått pågå alldeles för länge.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är du och mamma nu då:)

2008-11-21 @ 14:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback