Tankar och vilja...

Imorgon måste jag upp jättejättetidigt, i ottan! Ska nämlige upp vid halv fem!! Senast jag steg upp så tidigt var nog när jag och Samuel skulle åka till Finland. Hade jag kunnat hade jag nästan gått och lagt mig nu. Men jag jag har några saker jag måste göra innan.  Måste packa alla kläder och sånt som jag ska ha med mig i en ryggsäck! Få plats med allt i yttepytte ryggsäck, gudars. Jag som är sämst på att packa, och då menar jag riktigt dålig. Sen borde jag ordna lite i min sminkväska också, det är lite rörigt i den, måste bestäma vad jag ska ha på mig också... Ooh, jag som bara vill glo på tv och göra absolut ingenting. Men det får helt enkelt bli imorgon kväll, men då kommer jag nog också vara helt slut. Eftersom vi ska sminka massvis med människor vad jag har förstått. Och av någon anledning skulle det faktiskt inte förvåna mig om vi inte skulle få äta heller. Men ja, vi väl se hur det blir imorgon.

Något jag föresten har kommit fram till är att jag vill ha en chihuahua eller en mops. Nuuuu. Nu tänker alla att jag redan har det förstnämnda. Men jag vill ha en liten valp som ska heta Alice! Som jag ska lära massor av saker, haha. En annan sak som jag vill är att åka utomlands. Jag som så mycket jobb och pengar. Jag är ju i princip bostadslös också. hah.

Just nu så börjar allt bli för mycket, man slits åt olika håll och det finns en miljon tankar och massvis med tjat. Det är som om allt äter på en, jag känner mig på bristingsgränser precis hela tiden. Så igår råkade det gå ut över Samuel, vilket inte alls var meningen :( och pågrund av allt så kan jag inte sova heller, underbart. Somnar runt ett-två hela tiden, och om jag lyckas somna så vaknar jag typ en gång i timmen. Vem var det egentligen som sa att detta var det som sa att tiden här i Stockholm + skolan skulle vara bland det roligaste jag gjort i mitt liv (alltså när jag ser tillbaka på mitt liv när jag bli gammal)? Ingen nämne ångesten. Jag påstår inte att ALLT ska vara enkelt, det gör jag absolut inte. Jag vet bara inte. Och nu blev det ett väldiigt långt inlägg med massvis med vad som egentligen är oviktiga saker så jag avslutar här.


Visst är dom underbart söta? :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag vill också ha...så sjukt söta!



Och jag känner igen det där...när man inte vet någonting om någonting...och bara väntar på att ja, allt ska lösa sig...ett jobba ska ploppa upp och säga att det bara vill ha mig som jobbare och det ska vara roligt också..jobbigt är det. Men det är bara att vänta ut det (jag väntar) till slut så har tiden gått och man har gjort ett val och så gör man någonting. Och det jobbiga är att denna period, av att inte veta vad man ska göra och hur, kommer alltid att komma...man kan skjuta upp den men den kommer...jag önskar ibland att jag sköt upp den, typ sökte en kurs eller så...men sen då, när den kursen är slut så är man tillbaka i samma ångest och sovproblem... Det lustiga är att vi är i samma situation fast vi har 5 års mellanrum...:) Klara (nästan) med utbildningar, och i situationen att söka jobb. fy fabian. blääää är det. MEN det löser sig till slut, och hemlös är du inte, du har en massa hem, och ställen där du kan bo medan du söker dom dära jobben...till slut så (det är vad jag försöker intala mig själv...:)



Pusspuss & hörs snart!!!

Postat av: Sarah Maria

Hoppas allt ordnar sig! Du vet att du alltid kan prata med mig!!



Kommer med en utmaning jag =)

http://sarahmaria.blogg.se/2008/november/tre-saker-som.html

2008-11-05 @ 22:11:57
URL: http://sarahmaria.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej vännen:) jag vill vara hemma så jag kan prata med dig nu.. det är jobbigt att sitta här på andra sidan jorden när du har det jobbigt där hemma ska jag tala om! men jag tänker på dig varje dag ska du veta.. saknar dig nå otroligt mkt! Pusspuss

2008-11-08 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback