Helgen som var...

Har inte blivit någon uppdatering av helgen, så här kommer den; Åkte hem i torsdags eftersom jag skulle till tandläkaren på fredagen men det besöket gick fint, sedan så kom Samuel till storstaden Kungsan för att vi skulle träffa Björn och Maria. Vilket betydde film hyrande och lite Idol-tittande, riktigt trevligt! :) Sedan på lördag så åkte jag och Samuel hem till honom, där vi började med att röja udan i vardagrum och hall för att taket skulle målas. Det slutade med att han målade tak och jag satt och läste högt ut boken som jag läser nu, vilket förövrigt heter "Tid att dö" och är en riktigt bra bok (om någon var intresserad menar jag)! Planerna på lördagkvällen var att vi skulle träffa Erica, men så blev inte fallet. Utan jag och Samuel åt buffé på Pizza Hut! hur gått som hellst måste jag säga, plus att vi fick mjukglass till efterrätt! Man fick till och med ta glassen ut automaterna själva!! Det blev typ guldkant på hela middagen! :) Sen hade vi också väldigt mysigt på kvällen! En finfin kväll alltså! :)  Söndagen gick åt att strosa runt lite i Marieberg. Vi kikade lite på kläder och så var vi också iväg och kikade på tapet till Samuels vardagsrum. Woho, längtar massvis tills allt bli klart, även om det inte är min lägenhet, haha :)

Men det var väl en kort sumering av helgen, nu ska jag fortsätta kika på OTH! :) Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag pratade faktiskt också med dig i helgen:P glöm inte det. det måste ju ha varit söndagens höjdpunkt:D hehe.. saknar dig:) Pusspuss

2008-11-18 @ 03:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback