Våran grej!

En sak som jag verkligen gillar, som jag verkligen bara måste berätta för mina tusen läsare, är att jag och Samuel har en så kallad tradition (kommer inte på ett bättre ord) som vi gör varje kväll. Vilket inte är något snuskigt, som det nästan kunde tolkas som, utan det är att vi alltid ringer varandra varje kväll runt klockan tio. Ibland pratar vi bara i 20 minuer, ibland över en timme. Det spelar ingen roll hur länge vi pratar eller vad vi pratar om, utan det är bara hela grejen med det, att varje dag klockan 22 är våran tid. Även fast han är hundra mil bort (även om det inte exakt så mycket, så känns det som så ibland) så har vi våran grej, och det är att höras varje dag klockan 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback