En utmaning! :)

1. Tre namn jag lyssnar till:

Iida, Iida och Iida.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Haha, kommer faktiskt inte på någonting. vilken kanske är lite sorgligt ;P


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag har ett hetsigt humör, haha :)

4. Detta är jag rädd för:
Spindlar, att något ska hända dom jag älskar.


5. Tre saker jag behöver varje dag:
Vänner/pojkvän, mat, och datorn, haha :D 


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Sjunga (men jag gör det ändå), flyga och hjula.


7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med Samuel & vänner, sminka och kika på film :)

8. Detta vill jag göra just nu:
Slå Emelie i Hej Knekt!

9. Bästa känslan:
Kärlek


10. Värsta känslan:
Kärlek


11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:
Omtänksam, ärlig och alldeles, alldeles uuuunderbar ;P


12. Är jag kär just nu?:
Jajemen :)


13. Jag vill gifta mig:
ja, klart jag vill!


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, få jobba som MUA, få familj!

15. Min käraste ägodel:
Jag har massor med ägodelar jag älskar, som min dator och iPod. I-landsmänniska till tusen ;P


16.
Något jag vill ha i present:
Mobil, en Chihuahua och massor med andra saker ;P


17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor, linne och tröja.


18. Favoritkläder:
Klänningar ligger varmt om hjärtat!


19. Favoritdjur:
Hund!


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
jadu, lyssnar på allt i princip :)


21. Då grät jag senast:
Vet inte, säkert nyligen! ;P


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Histora / Matte!!


23. Stjärntecken:
Kräfta


24. En bok jag gillar:
Måste jag välja?! jag kan inte välja :P


25. En film jag gillar:
The notebook!


26. TV-program jag gillar:
CSI! :)


27. Favoritdoft:
Samuel :)


28. Detta äter jag gärna:
Mammas mat! Haha :)

29. Dricker helst:
Cola light i ärligehetens namn ;P


30. Favoritgodis:
Choklad


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Någonstans där man kan gå och se intressanta saker (museeum(stavning?) och sånt) och bada :D


32. Färgen på mina ögon:
Blå/grå typ.


33. Min längd:
Cirkus 150 cm ;P


34. Jag tror på:
Kärlek


35. Jag spelar:
Musik på min iPod!


36. Person jag beundrar:
Hm... svår fråga :)


37. Så här bor jag:
I en trea med Sofie, Johanna & Maria :)


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Vi vet inte vad krukväxter är i vår lägenhet :)


39. Det här tänder mig:
Samuel! haha :D


40. Det här gör mig avtänd:
Hum, finns väl massor.


41. Favoritfärg:
Svart, rött & lila!


42. Favoritcitat:
Vet inte :)

43. En hemlighet jag vet:
Det är så hemlig så att jag inte ens vet om den själv :)


44. Den bästa present jag fått:
Har fått massor med bra presenter :)


45. Senast köpta skiva:
Hundra år sen minst sen jag köpte en, så kommer inte ihåg.


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon!


47. Det jag är missnöjd med:
bröst och ben!


48. Udda förmåga/egenskap:
Kan känna lukten av mögel som en spårhund, typ ;P


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En fågel!

50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
Linda , Isa kommer inte på nån mer :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Menar du att du inte tyckte om matte i skolan;) hehe.:) och sen har jag en annan fråga, Museum? vad har hänt med min iida??? var är hon??

2008-11-25 @ 12:12:17
Postat av: Isa

min första utmaning :D

2008-11-25 @ 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback