Underbara Disneyfilmer :)

Nu kollar vi på Björn Bröder och om jag ska vara helt ärligt så har jag aldrig sett den, skäms på mig. Jag vet. Men det är verkligen jättebra, och jag skrattar nästan hela tiden. Älgarna är bäst. Disney filmer är bäst, dom passar till allt. Man kan nästan jämföra det med Lars Winnerbäck, men bara nästan. Jag menar, dom är ju håller ju på med olika saker. Men dom funkar till allt... ja ni fattar.

Älgen - Bjöööörnen.
Björn - Jag är ingen Björn!
Älgen - Men vad är du då? Världens stösta bäver?!
Björn - Men jag är ingen björn!
Älgen - Okejdå, vi är inga älgar, vi är ekorrar!



Älg 1 - Ska vi leka gissa-leken?
Älg 2 - okej.
Älg 1 - Jag ser... något grönt!
Älg 2 - träd!
Älg 1 - Rätt, din tur.
Älg 2 - Jag ser... något högt.
Älg 1 - träd!
Älg 2 - jag ser... något med bark.
Älg 1 - Träd!
Älg 2 - Jag ser... något med stam.
Älg 1 - Träd!
Älg 2 - Jag ser... något med...
Älg 1 - Träd!
Älg 2 - Ska vi leka något annat?

Nu rider dom på mammutar, och ena älgen styr genom att hålla i öronen!

Älg 1 - Stör mig inte jag styr!!
Älg 2 - men... vi borde skaffa ett baksätte, jag ser ut som ditt jaktbyte!

Ja, alltså... hela filmen är verkligen jättebra och jag skulle kunna skriva upp flera rolika saker, men det bli  roligare att se den. Inte alls lika roligt att läsa det såhär. Fast jag sitter och skrattar för mig själv. Så ja, se den!! :)


Kommentarer
Postat av: jossan

hehe den är grymt bra! du måste se 2an också :D

Postat av: Sarah Maria

Jag fullkomligt avgudar den filmen =)

jag viker mig av skratt varje gång jag ser den =)))



Kan vi inte ha disney kväll =))

2008-11-12 @ 19:14:56
URL: http://sarahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback