Trendtävling! :)

Idag hade vi trendtävlingen då, och igår kväll kändes det som om att det enda jag visste var att jag skulle använda strassstenar, men jag hade ändå idé som jag ville göra, men jag visste inte hur det skulle vara att göra den. Men så idag, imorse, precis innan vi fick sätta igång så bestämde jag mig för att jag för det jag hade tänkt. Och resulat, enligt mig, blev jättebra! Jag är ruskigt nöjd! Jag kommer göra samma sak på plåtningen sedan, med några korigeringar och tillägg! Så här kommer bilder :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Å va snyggt!!!:) Duktig du är!!



Själv har jag suttit med EN ansökan i hundra år....uusch, det var en maaaaasssa frågor i ansökan, typ beskriv en situation när du gett någon bra service? blä I tell you...men men..håll dina små tummar för mig!:) puss!

2008-11-13 @ 16:06:21
Postat av: Mia

Nice :)

2008-11-13 @ 16:24:30
Postat av: Susanna

Oj, va fint! Va duktig du är!

2008-11-13 @ 20:56:14
Postat av: Jonna

Hej Iida! Va snyggt du gör på alla bilder här:) Förlåt att det tagit sådan tid för mig att svara. Jodå Stockholm känns bra, trivs väldigt bra faktiskt. Känns lite skumt när man är hemma i kungsör och det inte är en människa någonstans:P Var bor du någonstans? Ja, klart vi kan ses någon dag, jag har bara så mkt att göra hela tiden. Vi får typ aldrig en lugn stund.. Hur länge var det din utbildning skulle håll på? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback