Att få klamydia på Silja Line eller gonorré på Viking Line?

Jag och Johanna kör ganska ofta såna här pest eller kolera grejer, och nu för tiden har jag börjar plåga både Samuel och Emelie med dom. Jag tycker dom är hur kul som hellst, man kan helt enkelt aldrig tröttna på dom ;P Pest eller Kolera är alltså riktigt kul, och jag tycker att om man läser det här inlägget så måste men faktiskt svara på dom frågorna jag kommer lägga upp :) För er som inte vet vad "pest eller kolera" är så det som en hm.. lek. Man får två saker att välja mellan och så måste du välja en av dom!  Lätt som en plätt, helt enkelt! :)

1. Att alltid vara skitfull eller att alltid var rädd för att skita?

2. Att alla din tänder byts ut till hår eller att du får tänder istället för hår på huvudet?

3. Att aldrig mer få borsta tändera eller att aldrig mer få duscha?

4. Att ha dubbelt så mycket hud som du behöver eller något otalt med Hells Angels?

5. Att arbete på ett högstadium och ta dig i skrevet varje gång någon säger "liksom" eller få explosiva kräkningar någon säger "typ"?

Jag skulle kunna skriva in hur många som hellst till, men det får bli någon annan gång! Annars skulle ju ingen orka svara, så nu förväntar jag mig svar! Haha :)


Kommentarer
Postat av: Linda

1. Att alltid vara rädd för att skita. (Eftersom megafylla innebär spyor för min del + att man kan ju typ ta laxermedel eller så, då finns inget val, let it all out liksom)



2. Men fyfan, vilka hemska bilder jag får i huvet. Men jag tar tänder istället för hår och så kör jag på mössa. Men åh, läskigt.



3. Att aldrig mer få borsta tänderna, Tuggummi!



4. Att ha något otalt med hells angels...tror jag...



5. Att ta mig i skrevet. Spy är jobbigare. Hm..



Sådär ja. Vad svarar DU?:)

Postat av: Anonym

1. Alltid skit full

2. Tänder på huvudet.

3. Aldrig borsta tänderna.

4. Dubbelt så mycket hud.

5. Ta mig i skrevet.



PussPuss!

2008-11-04 @ 07:52:16
Postat av: Susanna

1. Alltid skitfull



2. Tänder på huvudet.(mössa bra ide)



3. Aldrig borsta tänderna (tyvärr,usch va äckligt...heja SB12 o listerine)



4. Otalt med Hells angels.(håller mig undan)



5. Ta mig i skrevet (ändå försöka låta bli när jag vet att jag inte vill göra så)



2008-11-05 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback