Oasisbollar och hår.. precis överallt!

Idag har jag och Emelie ordnat med våra oasisbollar till hårplåtningen som ska vara imorgon. Vi höll på i många timmar, eller i åtminstone i två för att få ordning på bollarna, i början så var det helt ok, sedan så blev vi buttra för att det krångla, sedan gick vi igenom det arga fasen, då vi förbannade och svor åt allt hår som varken la sig eller gjorde som vi ville. Men efter blod, svätt och tårar (nästan) så var vi klara och vi blev nöjda (med hjälp av hårnät)! Förövrigt så gjorde jag en fläta av ca 1,5 meter trasligt hår, vilket var ett tvåmanna jobb! Så nu gäller det bara att det blir bra imorgon! Men som tur är så har jag ju Erica som modell, så det kan ju inte gå fel, haha ;) Men bilder på hur jag gjorde håret kommer imorgon :)

För er som inte vet vad oasisbollar är så kompliterar jag inlägget med en bild. Osasis är alltså den gröna delen av bilden nedan. Och minus den gröna plasten som är runt också. Men ja, det har ni oasis. Det är föresten sånt man egentligen har till blommor och sånt :) Men som MUA och hårstylist så kan man i princip använda allt på något vis. Vi kan nästan vara inne på alla typer av yrkens områden och klampa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback