Mina svar

Mina svar då till Pest eller Kolera, inte mer än rättvist att jag också ska svara! Haha :)
Såg nu också att jag av någon anledning hade skrivit "skitfull" på första, men det ska vara skiträdd! Oops:p

1. Att alltid vara skiträdd eller att alltid var rädd för att skita?
Mitt svar: Rädd för att skita. Till måste man ju...

2. Att alla din tänder byts ut till hår eller att du får tänder istället för hår på huvudet?
Mitt svar: Tänder på huvudet, lätt. Först och borsta dom :D

3. Att aldrig mer få borsta tändera eller att aldrig mer få duscha?
Mitt svar: Aldrig mer få borsta tänderna!

4. Att ha dubbelt så mycket hud som du behöver eller något otalt med Hells Angels?
Mitt svar: Dubbelt så mycket hud. Sussu, jag säger bara, lycka till och hålla dig borta från HA! ;P

5. Att arbete på ett högstadium och ta dig i skrevet varje gång någon säger "liksom" eller få explosiva kräkningar någon säger "typ"?
Mitt svar: Ta mig i skrevet, halsen skulle ju vara helt sönder fräten omm man spyde hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Susanna

..hehehe...men visst håller du med om: Heja Listerine och SB 12

2008-11-05 @ 19:15:17
Postat av: G

Hejsan! Intresserade av ny design till din blogg? Nu finns en fräsh bloggdesign på http://babbidesign.blogg.se Kika in, välkommen!

2008-11-05 @ 19:23:30
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback