Master makeup Artist & Hårstylist!

Jag hade ju special effekterprov idag, vilket jag klarade!! Helt jävla underbart rent ut sagt! :) Jag är så skönt att veta att man klarade det. Provet var inte alls likadant som det första, utan nu fanns det tre olika typ historier som det hände massa saker i, och då fick vi allså en av dom som vi skulle sminka efter. Vilket ändå var ganska kul, att få sminka efter något, haha :) Åsa och Frida ville ju komma upp och sitta modell, vilket var helt perfekt tycker jag för då fick ju dom sitta på provet :) Så nu är jag alltså Master makeup Artist & hårstylist! Woho :)

Här är i alla fall historian jag fick:


och såhär blev det jag gjorde:

Kommentarer
Postat av: Linda

Coolt och GRATTIS!!:):) puss!

Postat av: Sarah Maria

Grattis gumman =))



Nääe kommer inte imorgon heller trodde jag var friskt så gick jag en promenad å halvdog ! Fick feber igen så jag är hemma imorn men jag kommer på Fredag vare sig jag är frisk eller inte! Ska ju sminka dig ju!

jag lovar att ajg kommer =)

kram

2008-11-26 @ 23:26:09
URL: http://sarahmaria.blogg.se/
Postat av: Sofia

Min syster har ett hål i pannan:P vad har du gjort med henne?:P men det var riktigt coolt:) mycket bra jobbat iida:D grattis grattis:)

2008-11-27 @ 02:24:18
Postat av: mamma

det där var bra gjort,när man läser tex så får man nog tänka till hur man får ihop det:)grattis!

2008-11-27 @ 08:33:28
Postat av: Isa

Coolt :) Grattis! Vad kul att skriva dom där historierna...

2008-11-28 @ 07:48:48
Postat av: Jonna

Grattis! vad roligt att göra ngt av historier, och svårt.. bra jobbat:)

2008-11-30 @ 17:59:11
URL: http://jonnalindstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback