Hårplåtningen, yey :)

Idag, idag var sista dagen av våran hår kurs. Uuuunderbart. Hårkursen avslutades med en plåtning, som jag skrev om igår. Så jag tänkte slänge upp några bilder som jag tog med min kamera, vilket självklart inte blir lika bra bilder som på själva fotogtaferingen men då får ni i alla fall se min frisyr :) På plåtningen så hade ju Erica nitar och så, då fick hon göra någon attityd grej, vilket jag tyckte vara väldigt kul. Så jag höll mig lite för skratt, men jag tror att bilderna blir ju hur bra som hellst! :) Jag blev i alla fall riktigt nöjd , och jag hoppas att Erica hade kul!! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Coolt ju!!!:) Ser fram emot bilderna!

2008-11-11 @ 17:45:46
Postat av: El Samuell

Fan va fräckt, kände knappt igen henne på första bilden.



PussPuss

2008-11-11 @ 19:58:14
Postat av: Sarah Maria

Så himla fint =) Jag känner mig som en stolt mamma =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback