Fönstershopping!

Nu är det frukost som gäller, sedan bär det av mot Skärholmen centrum för att kika lie på kläder och annat roligt. Men det hsade varit bra mycket roliga om jag hade haft massor med pengar som låg och skräpa. Men nu är så inte fallet så jag för helt enkelt enbart shoppa med ögonen. Vilket är mindre roligt, men det får funka ;P Grannarna i det här huset har inte varot tysta i natt direkt, dom har spolar vatten till max och gjort massa andra saker, plus att det har arit skytte traffaik ute i trapphuset. Men ja, några timmar fick jag i alla fall sova inatt... tillslut. Men nu ska jag äta klart frukosten, och sedan börja göra mig iordning. Annars tror jag Samuel kommer få tokspel... Ciao.

Kommentarer
Postat av: m

hur blir samuel när han får tokspel:)men det behövs väl inte du som är sååå snabb:)

2008-11-22 @ 16:24:04
Postat av: Linda

Hos oss så tror jag att det oftast är jag som får tokspel, du och C är nog kanske dom segaste personerna, kanske mamma också, hon är inte heller så snabb, på att komma iväg alltså. Jag däremot, jag är som en blixt! oj oj. Puss!!

Postat av: Linda

Hos oss så tror jag att det oftast är jag som får tokspel, du och C är nog kanske dom segaste personerna, kanske mamma också, hon är inte heller så snabb, på att komma iväg alltså. Jag däremot, jag är som en blixt! oj oj. Puss!!

2008-11-22 @ 17:46:57
URL: http://mydreamofhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback