Fjortkronor och en ostfralla?

Idag blev jag utnämnd till Johannas personligatränare! Jag får vara hennes motstånd när hon gör sina träningsgrejer och typ hålla i hennes ben när hon gör rygglyftgrejs över soffkanten. det är inte enbart hon som blir tränad heller för den delen, utan jag får ju värsta armarna, biffarmar. Hädan efter så kanske ni borde börja kalla mig biffIida, eller... gör inte det föresten, låter inge vidare. Men i alla fall, det är väldigt roligt i alla fall och jag tror att vi har fått en förhanslyssning på hur Johanna kommer låta när han ska föda barn. Hon låter nämligen väldigt roligt när hon tar i. Haha :) En annan sak som jag tänkte på, i och med min nya titel ("personligtränare"), tjänar inte personligatränare massvis med pengar?! Kanske borde börja ta betalt, jag menar inte att hon ska betala mig tusenlappar utan mer en smörgos där eller en middag på något dyrt ställe? Hm... får slipa vidare på idén lite till. Måste ju lägga fram det på ett snyggt sätt menar jag ;)


Här har jag ritat en bild för att förtydliga mitt nya jobb.
Det är johanna som ligger ner och jag som som sitter upp.
Jag håller alltså emot hennes ben när han ska böja upp dom.
Det är ett väldigt givande jobb som sagt, jag la nu också märke till
hur fel den här bilden kan tolkas. Så gör inte det tack, det är enbart träningen
jag vill förtydliga med den.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo men precis, så det är ju inga problem det där då, bara flytta litegranna. Men du, mina ögonbryn gråter, du borde pillat med dom förra söndagen, dom behöver din vård! och den dära kylgrejer, eller det du har på efteråt, typ ögonbryns-spa. Och vad är det för bubblor bak vid din rygg på bilden, är det rumpan? Eller? hm. :)

2008-11-17 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback