Der regnar in...

Vilket jäkla skitväder det är! Den här dagen började inte så bra, först blir jag väckt tidigt tidigt av att folktandvården ringer fel och söker någon Hamruska Balisko eller något i den stilen, jag försöker somna om trots stormen ute som förösker riva ner hela huset. Jag lyckas somna om tillslut men sedan så väcker stormen mig, så jag pallrar mig upp och går och äter frukost. Så kommer jag på att vi ska åka och handla, så snart ska vi alltså trotsa stormen och ge oss ut i ovädret. Roligt. Det är nämligen precis det man vill göra när det är sådan här skitväder. Vi har också upptäckt att det regnar in hos oss, igen!! Det kommer typ in vatten imellan fönstrena. Suck.  Men nu ska jag väl förebereda mig för min kamp mot regnet...


Kommentarer
Postat av: Kristin

Självklart kan normalviktiga personer också ha tilltäppta blodkärl och högt kolesterol värde, men detta var enbart exempel på några av alla möjliga sjukdomar som är Vanligt bland överviktiga och att man inte bara ska tycka synd om personer som ser ut att vara undernärda för att dom kan i själva verket må hur bra som helst!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback