Ännu en iakttagelse!

Jag har gjort ännu en iakttagelse, ingen ungår mina knivskarpa ögon - nästan i alla fall. Jag lägger märke till sådana udda grejer som jag sedan funderar på och så kommer ofrivilliga frågor också upp, som jag också hemskt gärna vill ha svar på. Men det är oftast hos människor som jag lägger märke (udda) saker hos så jag vill inte plåga dom med mina frågot. För det jag märker kanske inte alls är så konstigt för dom. Så i alla fall, min iakttagelse alltså; det sitter alltså en man (kille? karl?) på tåget, han har piercingar i hela ansiktet och då menar jag i hela ansiktet - läpparna, nästan, ögonbrynen och i kinderna och ja... precis överallt. Han har också tajta läderbyxor på sig samt lyssnar på någon typ av extrem hårdrock/dödmetall eller något annat i den stilen (mina kunskaper inom den musikgenren är inte så stor). Hela vagnen måste ha hört vad han lyssna på, även om han hade hörlurar. Men så till den detalj som jag lade märke till - han satt och läste en dikt bok! Någoting i stil med "diksamling av hablahablahaa". Det såg bara lite underligt ut, boken såg inte ut att passa in i hans "hårda" stil. Ingenting fel med att en sönderpiercad, läderbärande superhårdrockare läser dikter, det såg bara lite kul ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback