Vasadusadu?

Nu är jag hemma, home sweet home. Var väldigt trevligt nere hos Maria måste jag säga! Alla studenter var jättefina, men det var väldigt varm. Höll på att stekas... jag brände mig åtminstone lite grann på armarna. Ashet bondbränna till studenten! Hot Mama! Maria tyckte om vår present också, hon fick ett armband med blå stenar :) På kvällen var det förfest i någon park som gällde sen var vi ut på krogen. Det var helt okej men musik var lite sådär. Men det var väldigt kul i alla fall! :) Bilder från studenter kommer kommer här och på bildagboken imorn eller lite senare!

Min röst är helt paj alltså, låter helt galet. Som om jag har skrikit i tre månader non stop. Men nej, det har jag inte nej nej, min röst började bli såhär redan torsdags eftermiddag. Inegn hör typ vad jag säger, det är smått jobbigt. Men nu ska jag försöka dricka bort den men några cider! Woho för mig! :)

Nu ska vi iväg till Kungsudden, studentgrejs där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback