Du vet såna där... dreads.

Ok, så här är läget: Jag vill ha dreads!  Jag har läst och funderat och läst lite till.
Jag hitta en tjej som hade haft dreads i två år och två månader på dagen, och
hon klippte av dreadsen på mitten och sen så kammande hon hur dom. Håret såg inte så slitet ut som jag trodde det skulle göra (hon hade före och efter bilder). Självklart så varierar det här från person till person, men om jag nu skulle göra det så kan man ju ångra sig. Jag menar, skulle jag ångra mig så är de ju lättare att borsta ur dom efter två veckor än två år. Men jag är så jäkla sugen, jag vill, jag vill, jag vill! Jag vill ha såna där tunna som på bilden, inte tjocka. Utan fina tunna dreads. Det är ju mer jobb när dom är tunna med det är det ju värt om man verkligen gillar dom! :) Så jag ska kika lite mer hos frisörer och sådant om vad det kostar med hårförlägning och grejer ifall det skulle behövas! Så vem vet, en dag kanske jag har dreads, wooopa!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback